Problematické čištění rozvodů pitné vody v rodinném domě s vlastní vrtanou studnou

Začíná se nám objevovat další problém s vodou z vrtaných studní. Čistil jsem rozvody pitné vody v rodiném domě s vlastní vrtanou studnou. Hladina vody byla na úrovni 6 metrů pod povrchem. Běžná hladina bývá přitom 3 metry hluboko.
Nedostatek vody a pokles hladiny spodních vod totiž zvyšuje koncentraci nečistot a minerálů ve vodě. A pokud voda není před vstupem domu čištěna např. jemnou filtrací nebo jinak chemicky upravována, pak se stav vody přirozeně odrazí i v trubkách domovních rozvodů vody.



Díky silnému znečištění a ucpání trubek v domě voda skoro netekla. Bylo proto potřeba čistit jednotlivé částí rozvodů v domě postupně. Nakonec jsem rozvody vody v tomto domě celkově čistil  skoro 12 hodin. A na proplach jsem spotřeboval cca 10 kubíků vody. 

Podívejte se na video z průběhu čištění. A pripravte se na to, že záběry toho, co teklo z trubek, jsou opravdu otřesné... :-) 




Potřebujete poradit? 
Adresa: Honza Stehlík, Praha, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, TrutnovIČ: 75283263, DIČ: CZ9004263862
Zavolejte mi na tel.: +420 607 469 496
Nebo mi napište email:
cistenivodovodnihopotrubi@email.cz
Veškeré informace o mých službách najdete zde:https://www.cistavodazvodovodu.cz/

Komentáře