Čištění rozvodů pitné vody ve dvou rodinných domech v Pardubicích

Na začátku září jsem si střihnul vyčištění kompletních vodovodních rozvodů dvou rodinných domů v Pardubicích. Domečky byly pěkně velké, takže bylo co čistit.
Obyvatelé domů se mimo jiné potýkali se slabým průtokem vody, i když na vstupu z vodovodního řadu byl tlak vody v normě.
Protože vypouštěná voda smíchaná se vzduchem stříká a prská, musel jsem si na kohouty vyrobit "speciální" nástavce. :-)

A teď sada videí, abyste viděli, co při čištění z kohoutů opravdu vytéká. Zákazník se mi na konci svěřil, že nevěřil, co za špinavou vodu mu z trubek poteče. A že si myslel, že vyrábím "fakeová" videa.
Tak si myslím, že jsem ho dostatečně přesvědčil o tom, co všechno se mu schovávalo v jeho trubkách s pitnou vodou.



 
Klient byl spokojený, protože se průtok vody v domovních rozvodech se výrazně zlepšil.

Potřebujete poradit?

Adresa: Honza Stehlík, Praha, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Trutnov
IČ: 75283263, DIČ: CZ9004263862

Zavolejte mi na tel.: +420 607 469 496
Nebo mi napište email: cistenivodovodnihopotrubi@email.cz
Veškeré informace o mých službách najdete zde: https://www.cistavodazvodovodu.cz/

Komentáře