Hotel Astra Špindlerův mlýn - Čištění části topného systému

V závěru loňského roku jsem vyrazil do Špindlu. Ne na rekreaci, ale za prací. Čistil jsem část topného systému hotelu Astra. Hotel má kapacitu 60 pokojů pro celkem 280 hostů. Zakázku bylo třeba udělat dost rychle, aby byl hotel připraven včas na novou sezónu.
Práce probíhaly ještě během předvánoční odstávky hotelu. Jednalo se o čištění 50 m přívodního potrubí od výměníku ke kotli. Objem vyměněné kapaliny v potrubí a výměníku byl 900 litrů. 
Systém jsem po čištění napustil čistou vodou, do které jsem přidal antikorozní přípravek BCG K32.
A na závěr moje malé video z akce. :-)

Potřebujete poradit? 
Adresa: Honza Stehlík, Praha, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, TrutnovIČ: 75283263, DIČ: CZ9004263862
Zavolejte mi na tel.: +420 607 469 496
Nebo mi napište email:
cistenivodovodnihopotrubi@email.cz
Veškeré informace o mých službách najdete zde:https://www.cistavodazvodovodu.cz/

Komentáře