Čištění odpadů v rodinném domku v Jičíně. Deset metrů ucpaného potrubí a 4 hodiny čištění

Do portfilia mých fajnových služeb patří také čištění odpadů a kanalizace. Tentokrát se mi ozval zákazník z Jičína, že mu odpad neodtýká a neodtýká. 
Tak jsem se tomu podíval na zoubek. Nebylo to ale voňavá práce. Bylo to skoro deset metrů ucpaného odpadového potrubí, které jsem čistil více jak 4 hodiny tlakovou vodou. 
Ani jsem neptejte, co všechno jsem tam objevil. Vedle vlhčených ubrousků dokonce vyplavaly i kosti.  
Nebylo to také nejlevnější, ale ušetřil jsem zákazníkovi pár desítek tisíc za bourání zdi a instalaci nových trubek. 


Potřebujete poradit?
Adresa: Honza Stehlík, Praha, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Trutnov
IČ: 75283263, DIČ: CZ9004263862
Zavolejte mi na tel.: +420 607 469 496
Nebo mi napište email: cistenivodovodnihopotrubi@email.cz
Veškeré informace o mých službách najdete zde: https://www.cistavodazvodovodu.cz/

Komentáře