Čistění rozvodů topení v rodinném domě v Městci Králové. A vodu na čištění jsem si dovezl s sebou. :-)

Pojďme se podívat na čištění rozvodů tepla ve starším rodinném domku. Historie baráčku se podepsala i na rozvodech topení. Po domě jsou do poctivých litinových radiátorů rozvedeny poctivé železné trubky
A protože si stavitelé s úsporou kapaliny pro přenos tepla tenkrát moc hlavu nelámali, byla u připojení ke kotli pěkně macatá trubka dvoucoulka. :-) Topný systém se napájí pitnou vodou. A takový rozvod do cca 10 radiátorů už docela dost vody spotřebuje
A protože pro takové čištění a proplach je potřeba docela dost vody, zajímalo mě jak je to s vodním zdrojem. Ukázalo se, že domek, stejně jako ostatní domky v ulici, není ještě dnes napojen na městský vodovod. Čerpají totiž vodu jen z vlastní studny. A to dnes dnes při nedostatku vody pro majitele dost vážný problém.
Proto jsem potřebu vody vyřešil dovozem vlastní nádrže s vodou a s čerpadlem. Kubík vody pak stačil na vyčištění a proplach celého topného systému. A na videu se podívejte, co za "hnědou bramboračku" vytékalo z trubek. 

Potřebujete poradit?

Adresa: Honza Stehlík, Praha, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Trutnov
IČ: 75283263, DIČ: CZ9004263862

Zavolejte mi na tel.: +420 607 469 496
Nebo mi napište email: cistenivodovodnihopotrubi@email.cz
Veškeré informace o mých službách najdete zde: https://www.cistavodazvodovodu.cz/

Komentáře