Čištění rozvodů pitné vody v rodinném domku v Jaroměři - II. část

Dnešní čištění probíhalo obdobně. Opět se čistily rozvody pitné vody a plynový kotel ohřevu vody.
Takhle jsem jednotku zapojil hned za přívod pitné vody z připojení na veřejný vodovod. 
Tentokrát jsem pročistil i trubky v kotli plynového kotlr na ohřev vody
A jaké byly parametry pro nastavení a provoz čistící jednotky? Pracoval jsem s tlakem 5,4 baru, což odpovídalo i tlaku v řadu.
A tady je pár videí jak čištění probíhalo. 
Tady to bylo o něco lepší než v předchozím případě, ale i tady byla voda zakalená od nečistot, bahýnka a vodního kamene.



Potřebujete poradit?
Adresa: Honza Stehlík, Praha, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Trutnov
IČ: 75283263, DIČ: CZ9004263862
Zavolejte mi na tel.: +420 607 469 496
Nebo mi napište email:
cistenivodovodnihopotrubi@email.cz
Veškeré informace o mých službách najdete zde:

Komentáře