Čas, který působí na vaše trubky, prostě nezastavíte.

Vodovodní potrubí, trubky topných systémů, radiátory a bojlery se časem zanášejí rzí, organickými a neorganickými nečistotami. Nečistoty a kaly se usazují na stěnách trubek a ucpávají je. Voda v potrubí špatně a málo teče. V ocelových, železných nebo litinových trubkách vznikají usazeniny také ze rzi. Nejvíce tím trpí klasické litinové (žebrové) radiátory. A při nízkém průtoku vody se zákonitě zvyšuje spotřeba energie k topení.


.Potřebujete poradit? 
Adresa: Honza Stehlík, Praha, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, TrutnovIČ: 75283263, DIČ: CZ9004263862
Zavolejte mi na tel.: +420 607 469 496
Nebo mi napište email:
cistenivodovodnihopotrubi@email.cz
Veškeré informace o mých službách najdete zde:

Komentáře

  1. Po tom, co jsem dělal nové vodovodní trubky jako laik na nově zakoupeném domě, který jsme rekonstruovali, už tohle nepodceňuji. U nás jsem pak trubky osadil různými udělátky, které hlídají čistotu. To platí i o trubkách na topení. Tam jsem dal na každý radiátor automatický odvzdušňovací ventil a mám třeba po starostech s pravidelným půl ročním odvzdušňováním. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat